Oude raceauto’s, rode lopers, filmfestivals, Chopard staat voor glamour, genieten en stijl!

Dames en heren kunnen zichzelf mooi maken met alle luxe juwelen en horloges. Alles met groot oog voor detail.

Opvallend aan het merk is speelsheid. Verwezen naar de dansende diamanten in de “Happy Diamonds” collectie. Elegantie ziet u terug in de L.U. Chopard en sportief in het Mille Miglia horloge.

Het meest opvallende nog is luxe, stijl en presentatie.

Chopard is voor diegenen die luxe sieraden en horloges waarderen!

Klik hier voor een impressie van onze collectie.


Van de ene generatie doorgegeven op de andere, sinds de oprichting van Chopard, is Chopard’s identiteit vormgegeven. Daarbij heeft ieder familielid een eigen bijdrage geleverd. Tegenwoordig is die unieke familie sfeer nog steeds dat wat het merk onderscheid in de wereld van High Jewellery en High Watchmaking. Het is ademt door in iedere stap die Chopard neemt.

AMBACHT EN ONAFHANKELIJKHEID

De onafhankelijkheid van Chopard is vanaf het begin leidend geweest in de ontwikkelingsstrategie. Dit is terug te zien in de positie van Chopard in de horloge industrie. Alles dat door het Huis verkocht wordt, is gemaakt op een van de drie productielocaties. Een uniek fenomeen in de horloge industrie. Dit beleid gaat hand in hand met de ambachtscultuur.

Hedendaags worden meer dan vijftig vaardigheden uitgevoerd in de werkplaats van Chopard, zelfs de meest zeldzame en complexe. Daardoor is er meer ruimte voor innovatieve en creatieve expressie, terwijl ze toch garant kunnen staan voor de hoogste kwaliteit.

DURF EN CREATIVITEIT 

Durf en creativiteit zijn de bron van Chopard’s innovativiteit en originaliteit. Zij komen samen wanneer werk en inspiratie samenwerken als drijvende kracht. De dynamische aanpak van hun Research & Development, tilt de creatieve durf tot een nieuwe, technische dimensie.

EMOTIE EN VRIJGEVIGHEID 

Gedreven door een onbegrensde passie voor schoonheid en het leven, geeft Chopard een unieke, emotionele dimensie aan hun merk en hun dierbare juwelen en horloges. Plezier, Joie de Vivre, positieve energie. Dat is een onmiskenbaar deel van de creaties.

ETHIEK 

Voor Chopard is echte luxe synoniem met zowel ethiek als met verantwoordelijkheid voor het milieu en de medemens, rekening houdend met de werknemers, leveranciers, klanten en uiteindelijk de planeet. De ruwe materialen, productiemethodes, overal wordt rekening gehouden met een duurzame aanpak.